work


Gick bra på jobbet igår, va hemma ca halv 1. Det var en bokning på 146 personer som åt trerätters middag och hade quiz som en tjej och en kille hade hand om, dom va sjukt duktiga, kunna spela jättemånga olika instrument. Dock blev det lite segt den sista timmen för att de va några gubbar som aldrig gick därifrån utan skulle vänta tills baren stängde även fast alla andra gått och då kan vi ju inte plocka undan allt å städa så vi fick roa oss med raster å prata å så i ca en timme innan dom gick :)
Nu är jag ledig fram tills på tisdag, då börjar jag jobba enligt schema. jobbar lunch på tisdag, ledig onsdag sen jobbar jag 10 dagar i sträck, och blir nästan långpanna varje dag, vilken är hur bra som helst kanske lite jobbigt efter ett tag. Men massa pengar :D får schema veckovis så får se hur mkt det blir sen men antagligen ungefär lika mkt.
Nu väntar jag på att biggest loser ska börja, tror vi ska se det. Sen idol efter det. Och idag håller jag tummarna för Geir rønning hans röst är asbra enligt mig :)
Imorgon kommer det jag längtat efter hela veckan shopping på knalleland!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0