sovdags


Nu på kvällen har jag sett biggest loser, idol och debatt som handlade om politik + kungarna av tylösand, lite roligt å höra allas åsikter. Och kanal 5 ska även polisanmälas enligt va dom sa i debatten idag. Får väl se om man får läsa nåt om det.

Nu vill ja ha imorrnkväll, ja är ju värsta idolnörden, och man fick ju inte se idag vilka som gick vidare till kvalet så nu vill ja veta haha.
Om de är fint väder imorrn ska vi även gå på borås höstmarknad, så hoppas det blir skapligt iaf så man får komma ut lite. Men alfons stackarn är jätteförkyld å han ligger å hostar å snorar nu hör jag, hoppas han är bättre imorrn, iofs är han ju lika pigg och sprallig ändå, men inte kul å va förkyld.
Nu ska jag nog ta å sova, hade inge vettigt å skriva i vilket fall som helst. Blir de marknad imorrn så lägger jag nog upp lite bilder från de, alfons kanske vågar sig på en karusel den tuffingen :)

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0