Onsdag


gick upp vi kvart i 8 idag för att följa med sandra å lämna alfons på dagis, sen tog vi en promenad till maxi direkt efter. Så jävla kallt ute nu ju, snart åker vinterjackan fram kan ja ju bara säga.
Om 2,5 timme ska jag iväg och jobba, skulle egentligen va ledig tills på tisdag, men dom ringde imorse och frågade om jag kunna jobba för två styckna var sjuk så självklart tackar man ja, inte säger man nej till mer pengar inte:)
Jag som är själva idolnörden missar ju det, ingen aning när jag slutar börjar 17:00. men blir nog runt tio brukar inte bli så sent på vardagarna.
Nu ska jag äta lite vindruvor och vänta på att sandra kommer hem men alfons så man får leka lite :D höhö.
Uppdaterar ikväll om de händer nåt spec på jobbet lr så, annars har ja nog inge vettigt att skriva :) höörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0