Måndag


Inte gjort överdrivet mycket idag inte, följde med sandra å hämta alfons på dagis vi kl 2 då gick vi direkt ut å gick & handlade på ica maxi, sen hem å duscha sen har ja bara vart inne, va ju så jävla kallt ute idag.
Har kollat på Biggest loser och Idol nu på kvällen.
Och jag personligen tycker att Linda förstörde U2 låten, totalt sågade den. Men juryn tyckte ju att det va bra så hon har säkert en chans att gå vidare, men jag håller på spralliga madeleine. Och jag vill asbsolut inte att Sebastian ska gå vidare tycker han har haft sina chanser men sabbade dom i slutaudition, han va bara bra i första audition, se kan ja inte sluta störa mig på att han ska sminka sig, ta bort de förfan!
Och skulle va kul å se hur Jonathan kommer utvecklas så han kan gärna få gå vidare, men tror Chris kommer göra det för han gjorde bäst framträdande var lugn osv, nu ska ja sluta idol nörda för ett tag höörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0