Lördag



Idag va vi ner på marknaden, gick där typ en timme, sandra köpte en tröja till christoffer och alfons fich en hästballong, sen gick vi och kinesiskbuffé innan jag skulle till jobbet.
Gick så bra som de kunna på jobbet, eriksson hade en bokning på 350 pers så jag började med att stå i entren och ta emot biljetterna innan jag gick och plockade disk osv, blev ett kort pass på bara 5 timmar men ganska skönt ändå. Nu är jag ledig i hela nio dagar så nu ska jag unna mig en shoppingrunda på knalleland i veckan som kommer sen blir det utgång på lördan för några kompisar till sandra kommer till borås :)
Den 5 oktober börjar jag jobba, och då blir det nästan varje dag, första 5 dagarna blir det ca 36 timmars jobb, säger bara caaash :D jag vill så gärna utomlands i jan/feb, jag och rebecka ska utomlands då så äre bara, och om nån fler vill med så är de ju bara roligare :D
Nu ska ja se tv ett tag innan jag ska sova:) godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0