Just nu...


Sitter jag och inte gör så mkt alls, väntar på att idol ska börja om tio minuter (som vanligt) Efter de får ja väl se om syster vill se nån film eller om jag ska krypa ner i sängen för att läsa kanske. Ska försöka komma upp vi 8 imorrn för att följa med och lämna alfons på dagis för vi tänkte ta en promenad direkt efter till maxi för att handla lite frukost åså :)
Jag vill ha fredag nu, då blir de shopping i knalleland, jag vill ha nån ny klänning lr nå, sen ska ja ha ett par kängor har jag bestämt mig för, så snyggt!

Sandras sötnosar får stå för kvällens bild :)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Så sööööta!;)))

2010-09-29 @ 19:02:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0