Party



inte gjort speciellt mkt idag, småstädat lite bara, men sandra hade ju städat allt utom vardagsrummet när jag vaknade. Förstår inte hur hon kan va så morgonpigg fast vi går å lägger oss samtidigt men hon har väl blivit van när hon måste gå upp med barnen. Har nyss dushat åsådär nu, ska väl snart blåsa håret å fixa mig å så sen kommer några kompisar till sandra hit så blir de förkrökande innan de blir utgång :)
Kommer kanske upp lite bilder på bloggen imorrn får se hur mkt bilder de blir, brukar oftast glömma bort att ja har min kamera med mig.
Nu börjar hammarbymatchen så får hoppas på att se lite utav den om inte syster byter kanal men hon är ju bajare hon med så! FORZA BAJEN!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hoppas du fick till en sexig frilla!:)

2010-10-04 @ 11:48:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0