Jobb

Har vart dålig på att uppdatera nu känner jag. Men har inte tid, dagarna består av jobb, jobb och ännu mera jobb. Jobbat varje dag sen i torsdags, några långpannor också. Ska va ledig typ två dagar fram till den 23e, men ja tackar inte nej till jobb, massa pengar:) Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, men finns inte så mkt att skriva om när man bara jobbar.

På fredag blir det utgång med anna-sara en tjej jag jobbar med. hur trevlig som helst, så de kommer bli askul :)
Nu ska ja kolla på en film lr nåt kanske, sen försöka somna i tid, jobb 10:30 imorrn. Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Jenny - Tävla om ett armband!

Vad tycker du om min nya frisyr?? Gillar du den? Skulle bli grymt tacksam om du svarade! Det är det senaste inlägget.



p.s Anmäl dig gärna till tävlingen på min blogg, du kan vinna ett armband!

http://truejenny.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-fint-armband.html

2010-10-12 @ 17:25:20
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0