Fredag


Blivit väldigt dålig på att uppdatera, men har jobbat väldigt mycket så då finns det inte jättemkt att skriva om :) men nu är jag ledig till fredag, så ska njuta av det för sen blir det fullt upp, julborden börjar ju snart så.

Idag har jag vart på knalleland med anna-sara, hon köpte tre par skor, sen följde hon med mig för jag hade tid för att göra gelénaglar, efter de åkte ja ner till stan och mötte upp syster för att handla lite mat och hon gick på systemet för imorgon blir det lite partaj.
Nu sitter ja här och är allmänt rastlös bara, så får väl bli att sova snart så man kommer upp i tid.
Har inte så mycket mer att skriva, så nu säger jag godnatt och ha en trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0