lördag

igårkväll var jag med linda, hon kom hit å kollade på idol med mig, sen typ satt vi å prata ett bra tag innan vi gick ut för att träffa didde å hans kompisar, typ raddum, per, mordbrännarn, osv blev att åka till donken å äta glass, å typ skratta ihjäl sig iaf för mig, colan bara spruta iväg när raddum öppna munnen och kläckte ut sig nåt haha..

halv 6 imorse kom farmor å farfar å hämtade pappa å lotta å körde dom till arlanda, så gick upp för att säga hejdå,, och nu ringde pappa för ca en kvart sen å sa att dom va framme i montenegro, och att hotellet va jättefint, dom hade varmt men det regnade just nu, lite sol kan dom få men inte mkt;) haha nejdå

nu blir de snart att fixa sig lite sen åka å handla eftersom dom itne han göra de åt mig igår, uppdaterar senare om det händer något kul, linda kommer hit senare iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0