fredag

Kom hem från linda vi halv 10 tiden igår ungefär så då blev det att lägga sig i sängen å se en film, sen sova. När jag vaknade imorse så kände ja mig krasslig så stannade hemma från skolan å sooov, typ aldeles tjock å slemmig i halsen uscha, hoppas det går över snart!

Nu sitter jag här och kollar lite idol klipp höhö, har inge bättre för mig, och tro det eller ej men har blivit besatt i två st klipp, kan kolla om och om igen för de är så bra, sen ett roligt förstås som ingen har missat hoppas jag! huhu, får hoppas dom bjuder på nåt roligt ikväll med!
snart ska ja iväg till gävle med lotta, vi ska lämna brante hos hans mormor och morfar eftersom lotta å pappa åker utomlands inatt. så ja måste med för ska lämna tillbaka ett par skor som har gått sönder efter 3 veckor, värdelöst så ska fan ha pengarna tillbaka eller ett par nya skor! :)




andra låten, lätt att älska! spec när han sjunger den så jävla bra!

så grymt bra!

 

 

haha så jävla bra skådespeleri ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0