underbar helg!

hammarby vann gulld!  hammarby vann guld!  hammarby vann guld!  hammarby vann guld! 

Såå jävla skönt dom vann med 4-1 mot zorkij , underbart att se, deras pris va inte bara en pokal utan 150k också:D och de behöver dom!

han inte blogga igår för farmor å farfar va här å gratta mig eftersom ja fyller nästa helg å dom kunna inte komma då, så blev lite fika å umgås med dom , sen direkt fixa  å käka innan jag drog ner på jernvallen med angelica för att kolla på saik - jenisej & saik tog sig till semifinal. efter de stack hon hem å sofie kom hit ist, jag va med marcus å mårten ett tag själv tills hon kom men sen umgicks vi allihopa mkt trevligt!:) och självklart blev de vinst till hammarby med! så underbart! sen va vi ute å träffade sebbe å dom ett tag tills vi skulle kolla på västerås - kubazz eller kobajs som ja skrev hela tiden för lät som deras fans skrek de  och den matchen va skapligt dryg man skulle spela 60 min men deras klocka stod på 85 typ , när matchen va slut och västerås vann med straffar! blev mårten glad iaf:)
och idag vann såklart hammarby över saik i semifinalen och över zorkij i finalen! i´m happy<3
idag va ja as trött när ja vakna för kom inte i säng förränvi 5 inatt så sov ett bra tag innan ja orkade ta mig upp för att åka på hammarby finalen , efter blev de hem å chilla innan ja gick till majsen för att se på " ensam mamma söker" liksom blivit tradition att vi ser alla avsnitt tillsammans:)

mobilen å jackan som ja köpte, nöjd än så länge och tror ja kommer förbli det!;p
  

 



5 dagar kvar - en evighets längtan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0