inte bra jessica, inte bra! nu blir de krut igen!

Känns inte som att bloggandet har haft tid på sista tiden, även om ja kanske suttit vid datorn. men har inte haft ork, men nuså blir de nya tag hoppas jag(a) ska iaf försöka jag lovar! kanske blir lite mer att skriva om nu, när de snart blir dags för krogen varje helg;) + att ja drar till stockholm i en månad snart så då blir det uppdaterar här vad som händer eftersom ja kanske inte komma ha nån dator där ;O hur ja ska klara mig va ju en bättre fråga!

Som sagt så börjar de dra ihop sig och till och med jessica blir en stor flicka, höhö! är så sjukt taggad nu jag! och födelsedagen som är den 24e tillbringar jag först med släkten å sofie! blir fika å presenter :D sen blir de fix innan jag och sofie drar ner på malaysia för att käka sen far vi vidare till karin för att förfesta med en massa folk innan de blir lobby å shakea as till e-type (B) ge mig den dagen nu tack!



         

blir ingen perfekt födelsedag om jag inte får fira den med bästavän, tur ja får det vava!<3


Jag börjar bli riktigt nervös över stockholm nu också, inte för själva praktiken, men hur ja ska klara mig utan att åka vilse, och hur jag ska klara mig från att vara borta sådär länge.. jag brukar tycka en vecka räcker gott å väl att vara hemifrån.. hoppas verkligen jag kommer va ledig på helgerna så ja får åka hem å träffa mina älsklingar. men de är väl bra också märker man vilka man saknar och vilka som verkligen betyder något! jag kommer sakna min pappa, tro det lr ej, men saknade han när han va utomlands i bara en vecka!:O Men jag kommer nog få jävligt roligt också, hoppas jag iaf, jonna följer ju med mig första dagen så vi ska spendera dagen på stan å shoppa sen ut på krogen, sen fotboll dagen efter:) men nog om det.



Kommentarer
Postat av: sofie

gullhjärta, klart vi ska fira din födelsedag tillsammans ;d jag längtar som fan, kommer lätt bli bästa dagen på länge.. om det blir som vi planerat ;o haha <3<3

2009-10-15 @ 07:51:21
URL: http://ingelasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0