Hejdå sandviken!

Börjar om, ny design, en ny start på bloggandet.

Får vällan se hur det går den här gången ska försöka hålla den uppdaterad men ja är ganska glömsk av mig höhö.


Idag bär det av på semester, tripp mot Göteborg med husvagnen blir ett stopp i Gränna får passa på att köpa färska polkagrisar ;)
käraste syster följer också med vilket gör denna resa roligare, blir även liseberg en dag och semesterns höjdpunkt är ju såklart u2!! Pepp, pepp,pepp.
Får ju även träffade äldsta systern som ja saknar huhu, och lilla alfons som inte är så liten längre, gash.. tiden går snabbt.
Måste se till att packa klart allt idag, men jag skjuter alltid allt framför mig, vilket inte är bra. Och jag är verkligen sämst på att packa för ja är alltid lika rädd att ja ska glömma nåt så ja måste kolla igenom packningen ett antal gånger innan vi kan åka haha! Kommer förmodligen inte ha tillgång till internet där borta varje dag, så får bli en bloggdag när jag kommer hem.


Lär ju även tacka stoffe"dumhet" karlsson för designen, dock är den inte riktigt klar än men han lär ju få sova han med, fattas en bild och bakgrund, men de kommer de åå.
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0