maaaatch!

har vart en slö dag än så länge, har kollat på män som hatar kvinnor, riktigt bra film faktiskt, ser fram emot att den andra kommer ut på bio snart, men nu när filmen är slut blir det att röjja upplite på rummet, fixa mig, käka sen dra till gävle å se på gif - bajen ! :D som ja har längtat!

igår lr om de va i förrgår, har dåligt minne (a) så fick ja iaf reda på att jag har fått praktikplats i stockholm nu =) ska bli så roligt, ska bo hos min faster i två veckor och sen hos min tremäning i två veckor tror jag:)  hinnerju bli 18 innan ja åker dit är inte förrän i början av november så då blir det krogen med maja! och för er som inte vet vem de är så är de min fasters förredettas barn, men hon och jag har fortfarande kontakt vilket är roligt :) jag ska ha praktik hos min "tremäning" alltså min tremäningsbror men vi är inte släkt eftersom dom bara har samma mamma å de är pappa som är kusin med min tremänings pappa, jaja orkar inte krångla till det där mer höhö.. ska iaf vara på en fin restaurang som heter ljunggrens.
lär nog skriva ut en massa kartor om ja ska hitta i stockholm, men har hört att den ska ligga nära färjorna som går till grönan och dit hittar jag, haha. men hur ja ska hitta från min faster och sen min tremäning va ju en annan sak.. kommer känna mig som en äkta turist men lika bra å vänja sig för kommer bli värre i Portugal! :)

uppdaterar mer ikväll när ja kommer hem från matchen, får väl se vilket humör man är på hoppas verkligen att hammarby slår gävle nu igen skulle va så underbart! men är ju endel bra spelare borta -.-





haha fyfan ja skrattar lika mkt varje gång jag ser det, det är ju pinsamt. hur kan man vara så himla besatt av en människa som är med i idol? annat om de är värsta världsstjärnan men det här är Johan Palm? och även att människan säger i ett annat klipp att hon älskar honom mer än sin familj och allt annat, hon borde skämmas när hon ser det här när hon är äldre om hon inte gör det redan nu haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0